Прес-реліз Управління Головдержслужби України у Вінницькій області

Протягом 2012 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 15847 звернень громадян. Безпосередньо до Нацдержслужби України надійшло 1694, в тому числі 1080 письмових звернень, з яких 1037 (96,1 %) індивідуальних та 43 (3,9 %) колективних, 42 на особистому прийомі та 572 під час проведення прямих телефонних ліній «Державна служба».

Найбільше звернень надійшло з м. Києва – 233, що складає 21,6 % від їх загальної кількості. З Київської області надійшло 142 звернення (13,1 %), Донецької – 46 (4,3 %), Дніпропетровської – 43 (3,9 %) та Житомирської – 33 (3,1 %), АР Крим – 57 (5,3 %). Найменше – з Миколаївської – 12 (1,1 %), Тернопільської та Чернівецької – 13 (1,2 %), Кіровоградської – 15 (1,3 %), Волинської та Вінницької – 19 (1,7 %), Закарпатської – 20 (1,8 %), Івано-Франківської – 21 (1,9 %).

Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2012 рік розглянуто 6217 звернень громадян, з них 2737 письмових, 3480 на особистому та виїзних прийомах та 7936 – під час проведення прямих телефонних ліній «Державна служба» та «Суспільство проти корупції»....

Для детального ознайомлення із звітом натисніть тут