Засідання робочої групи з питань реформування освіти

  28 вересня 2017 року набрав чинності Закон України «Про освіту», який передбачає реформування системи освіти.

   Новий закон регулює суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації Конституційного права людини на освіту, прав та обов’язків фізичних та юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти.

    З метою прийняття відповідних рішень щодо реформування освітньої галузі в Могилів-Подільському районі, 12 квітня 2018 рокубуло проведенозасідання розширеної робочої групи з питань реформування освіти. Участь у засіданні взяли голова Могилів-Подільської районної ради Володимир Сірант, заступник голови районної ради Михайло Слободянюк, заступник голови райдержадміністрації Михайло Гоцуляк, голова постійної комісії з питань гласності Сергій Шевченко, гуманітарної та соціальної сфери, голова об’єднаної профспілки працівників освіти Мельник Галина, директори закладів освіти І-ІІІ ступенів, голови селищної, сільських рад.

    Голова районної ради Володимир Сірант зазначив, що перед освітньою галуззю району виникає ряд питань, які необхідно вирішувати вже сьогодні, а не розраховувати на 5-річний термін відведений на реформування. Головним  завданням як районної ради, районної державної адміністрації, управління освіти РДА так і сільських голів та директорів навчальних закладів є збереження діючої освітньої мережі району та забезпечення населення правом на якісну освіту.

   Саме тому основним питанням, яке розглядалося на засіданні розширеної робочої групи з питань реформування освіти, було питання про прийняття до спільної комунальної власності територіальних громад сіл, селища Могилів-Подільського району цілісних майнових комплексів закладів освіти. Розглядалися також питання управління, фінансування, обслуговування, призначення керівників навчальних закладів.

     Підводячи підсумки, Володимир Сірант закликав сільських голів та директорів шкіл зважити усі «за» і «проти», та прийняти відповідне рішення, яке б сприяло розвитку та реформуванню освітньої галузі.